Wednesday, April 25, 2012

BYE BYE ABG YG BAIK..

Really wanted to cry when he wanted to go. Who wants to take care of me at workplace after this. He is the best keepers of my secrets. He teach a lot how to play rubik cube. He is guidance of my work time. I will miss him later. Don't misunderstand why because I only consider as my brother only. Thanks a lot become my friend.

***

Sorry la english language tak berapa bagus. Setiap yang ada pasti akan pergi. Walaupun ada yang cuba mengusik kami tapi itu hanya gosip saje. Biasa lah kalau orang bergurau.Yang pasti saya akan doakan semoga dia bahagia dan sukses di sana. " Nanti dah kawin jangan lupa jemput saya ya ". Terima kasih banyak banyak kerana sudi pinjamkan saya main cube rubik bila saya bosan dan ajar saya sampailah saya berjaya. jasamu dikenang. Bubye..

***

Hari nie hari terakhir die bekerje kat situ. Really menangis sikit dalam kerete mase balik kerja tadi. Tapi saya memang kuat menangis walaupun benda yang kecil2. Haha.

No comments:

Post a Comment