Friday, April 6, 2012

Kenangan...



Aku masih lagi guna dompet pemberian along aku. Die bagi rasenye mase aku tingkatan 5. Tahun tu 2006. Sekarang dah tahun 2012 bermakna dah 5 tahun aku masih lagu gunakan dompet ni. Bukan tak nak beli yang baru tapi sayang pulak nak tukar. Bile nak beli yang baru mesti rase tak nak. Terima kasih along atas pemberian ni.

Comel dompet ni. Macam budak-budak punye. Tapi aku tak kesah sebab aku bukan nye dah tue.  hehe.. Ade gambar minney mouse yang comel sangat. 


Name tag mase zaman sekolah menengah dulu pun masih ade. Kalau korang perasan dulu popular kad nama yang ada detail kite. Untuk bagi kat kawan-kawan. Tapi zaman sekarang dah tak ade sebab dah ade facebook. Bagi saje akaun fb dah kite boleh kenal orang tu.


Dalam dompet ni ada gambar aku mase darjah 2. Haha.. Pelik gaye rambut. Aku masih ingat lagi mase ambil gamba ni kene besarkan mata dan tak boleh senyum. Sebab bile senyum tak nampak mate. So kene maintain besarkan mata.


Kalau barang lama masih di simpan suatu hari nanti boleh jadi kenangan yang mungkin boleh kite tunjukkan pada anak2 dan cucu kite. 

No comments:

Post a Comment