Wednesday, February 23, 2011

PENGALAMAN AKU..


aku tak penah bg tau pn yg aku sblum nie ade pengalaman keje selame 3 bulan kat THCC.. stand for tabung haji contact center.. tempat keje kat bangunan vads, ttdi damansara.. aku malas nak bagi tau orang sebab aku tak mau di tanye padehal aku tak suke cerite pasal tempat tu atas satu kes.. ye la aku dan budak p0mpuan yang lain tak diserap masuk sebagai pekerje tetap kat situ atas sebab kaum wanita nie akan mengandung dan akan cuti lame.. prghhh.. sakit ati aku mase b0s kat situ bagi tau.. al-maklumlah, bosnyer pompuan dan anak dara tua.. sebab tu pilih kasih pada lelaki saje.. huhu..
sebenarnye keje kat situ memang best.. kawan2 semua best..
kirenye aku nie dah ade pengalaman keje kat call center sebelum nie.. so aku smbung keje tu kat TM pulak.. jangan anggap aku tak tau pe2 pasal keje kat call center nie.. ingatlah kalau kowrg yang belagak tau pasal keje kat call center tapi tak penah ade pengalaman keje kat situ, aku lebih pengalaman sikit la.. belagak la pulak aku nie.. haha..
sistem yang digunekan dalam thcc nie cume satu je, kalau buat report kene buat kat onyx.. kalau nak maklumat refer kat k-base.. nak tengok data customer tengok kat GS.. sistem nak jawab call dan nak call pulak dipanggil avaya.. lain dengan TM yang gunekan banyak system.. prghhh.. p0nat den nak ingat..








No comments:

Post a Comment