Sunday, March 11, 2012

KAKI WAYANG 2...


JOHN CARTER IN 3D..

best gak citer nie.. lawak.. mulenye aku tak nak tengok cite nie.. tapi adik aku yg berie nak tengok.. aku nak tengok citer cinte kure2 tp adik aku cakap tengok la nti dengan pakwe.. pakwe?? macam biase lah citer org putih memang mengarut tp aku suke citer mengarut nie.. penuh adventure dan semangat juang.. planet marikh yg digelar bloosm.. enthlah.. ade gak manusie yg pandai cakap english duk kat sane.. ape2 pun thumbs up utk cite nie.. n 5 markah aku bagi..

p/s : org rabun tgk citer 3d penin pale la plk..

ADNAN SEMPIT 2..

Bulan lepas aku tengok citer nie dgn adik jugak.. bolehlah lebih mantap dari yg satu punye.. tp lagi lebih gedik.. perlu ke gedik cam tu.. lebih kurang macam citer lain yg cinte tak direstu dn plan utk menghancurkan hubungan.. ape2 pun utk citer nie aku bagi 5 markah jugak sebab lawak.. good luck for jejake idamanku shaheizy sam..

BUJANG TERLAJAK..

Bulan lepas tgk citer nie dgn sape enth.. tak ingat la plk.. citer macam nie dah biase.. boleh tahan la.. 4 markah utk citer nie..

UNDERWORLD AWAKENING IN 3D..

Citer nie best jugak.. tapi banyak part yg lucah.. patutlah 18sx.. patutlah mase masuk aku yg kurang ketinggian nie kene tunjukkan iC.. bile aku tunjukkan Ic org wayang tu tersengih2 je.. ye la kan aku nie dah tue tapi cam bebudak sebab kurang ketinggian.. maybe sebab ari tu aku pakai selipar je tak pakai kasut wedges.. cite yg penuh aksi dan power nie aku kasi 5 markah..

No comments:

Post a Comment