Monday, March 14, 2011

CERITA WAYANG..




malam semalam aku berdating tgk wayang dgn pakweku.. aku nak sangat tgk cite hikayat merong mahawangsa.. tp die nak sgt plk tgk cite i am number four.. aku pun mengalah la.. so aku tgk wayang dgn die kat KLCC.. aku beli tiket start kul 9.. cite nie best.. x rugi aku mengalah sbb nak tengok cite nie..
aku bukannye nak cite pasal cite tu sgt.. aku nak cite pasal gelagat org dlm panggung wayang.. bukn saje dgn cite nie tp jugak cite yg sebelumnye aku tgk..
yg bercouple suke la buat macam dlm panggung wayang.. buat wayang la katekan (aku pn same).. tp aku tak lah lebih2 sgt..
mase nak bg laluan kat org yg nk masuk n duduk kat kerusi dowrg.. so aku angkat la kaki.. prghhh.. menyirap aku bile kasut aku kene sepak.. jenuh aku cari balik.. nasib baik si die yg jumpe.. kalau tak jumpe mesti aku tunggu semue orang keluar baru aku cari sampai dapat..
mase time aksi serius tetibe je ae seorang lelaki tergelak-gelak.. padahal mase tu cite tak lawak pun.. semue orang dalam panggung wayang tu pandang je kat sape yg gelak tu..ape ke hal nyer die tu suke sangat.. dah kene sampuk agaknye..
yang makan pop corn kuat2 pun ade.. kelaparan kot..
sebelum nie ade gak yg tid0 dlm panggung wayang sambil mengaruh (berdengkur)..
aku lebih suke couple sit.. lg bes0 tmpt duduknye.. tp kat KLCC xde couple sit..

No comments:

Post a Comment