Sunday, September 25, 2011

SINOPSIS SAYE : CITE "BINI BINIKU GANGSTER"..


hari nie (ahad 25/9/2011) aku keluar dgn seseorg tgk cite nie.. mulenye nak tgk cite "flight night" tapi tak jadi pulak.. aku lebih sokong tengok cite melayu.. cite nye best la jugak sebab banyak aksi-aksi lawak yang ditonjolkan.. sekarang nie dah banyak cite bercorakkan gangster.. ye la sebab banyak yang gemarkan cite aksi macam nie.. amacam kalau aku gangster korang sume takot tak.. haha.. aku tak nak jadi bini gangster.. aku nak jadi isteri solehah.. pe yang boleh kau katekan yang aku suke cite nie.. rase nak tengok lagi tapi maybe tengok kat astro je k0t.. cite nie pun penuh dengan babak babak romantik.. aku tak mau la cite lebih-lebih sebab aku tak suke belagak cerita kat orang.. yang belum tengok lagi pergilah ke pawagam yang berdekatan untuk tengok cerita nie.. best tau.. thumb up..

p/s : kalau tengok dengan yang tersayang lagi best.. hmmm..

No comments:

Post a Comment