Sunday, July 24, 2011

CITER WAYANG..




citer tentang harry potter nie memg bast.. aku baru tengok cite nie kat tgv klcc.. dari kecik sampai la bes0 aku tgk cite die.. penuh dengan adventure dan babak yg best.. memg kesukaan aku tgk cite cam nie.. mcm the lort of the rings.. kebanyakkan cite berakhir dengan happy ending.. macam cite nie jugak.. dalam cite nie ingakan Professor Severus Snape jahat sebab die bunuh Professor Albus Dumbledore tapi rupenye die baik.. dengar cite 10 tahun dowrg terikat dengan story nie.. macam Emma Watson as Hermione Granger lansung tak boleh nak potong rambut pendek dan Daniel Radcliffe as Harry Potter langsung tak boleh nak cecah tatu kat badan.. lepas nie Emma Watson nak berambut pendik dan Daniel Radcliffe nak cecah tatu.. kite tengok jelah cam ne.. ape pun cite nie memang best.. dari Harry Potter kecik sampai lah beso mesti setiap filem die ade lawan dengan orang jahat.. almaklumlah.. hero katakan.. babak paling sedih dalam cite nie bile dowrg kate Harry Potter dah mati padahal die tak mati.. ditambah pulak dengan adengan kelakar dari Matthew Lewis as Neville Longbottom dan Rupert Grint as Ron Weasley menyebabkan cite nie bertambah menarik.. s0 korang sume yg belum tengok lagi cite dipersilakan untuk tengok di pawagam yg berhampiran atau belilah dvd..

p/s : may be nak beli dvd cite nie la pulak sebab best.. terbaik..

SEKALI LAGI..




kalau kita diberi peluang sekali lagi apa yang mahu kita lakukan..?? aku tengok cite nie kat mid valley.. dalam filem ini mengisahkan shaheizey sam yg mengidap penyakit autism (betul ke aku eje nie) bertemu semula dengan bekas isteri lamanya dan mempunyai seorang anak.. nak tau cite selanjutnya korang kene la tengok sendiri cite nie.. kalau hidup aku ditakdirkan sebegini sebagai sam aku sanggup lepaskan semua yang aku ada dan tak mahu lihat orang yang aku cintai menderita bersamaku.. tapi kalaulah suami aku nanti ditakdirkan jadi macam sam (mintak2 la tak..) sebenarnya aku rela tempuhi pahit dan manis bersamanya..

p/s : sebenarnya ade cite kelakar waktu aku dan kawanku beli tiket cite nie..

1 comment: