Saturday, July 2, 2011

AKU, DUNIA AKU, BILIK AKU..

aku sangat3 suke menyendiri dalam bilik aku.. dari mase aku blaja lagi sampailah skrg..
mungkin ramai yg x kenal aku akan kutuk aku bile buat cam nie.. lantaklah pe kowrg nak kate pun.. asalkan aku tak kacau korang sudah..
dari kecik lagi aku nak bilik sendiri.. lps tu bile dapat bilik sendiri kat umh sewe aku sy0k sgt..
payah la nak kongsi ngn orang..
aku nie kadang2 suke campak2 baju dan barang.. kalau aku rajin baru kemas.. sebab tu tak nak kongsi bilik ngn orang lain.. nanti bising la, pe la bile aku tak kemas..
lebih senaang utk aku bile simpan brg makanan dalam bilik.. tak yah susah payah nak keluar n then ambik makanan.. tapi ade la pulak org kate aku nie kedekut..
kalau nak tu mintak jelah, tak payah nak kutuk2..
kalau aku nie kedekut tak de la aku letak barang2 lain kat lua mcm periuk nasi, streka, water heater dll..
sume orang ade tempat kegemaran masing2.. bagi aku dlm rumah tempat yg paling aku suke adalah dalam bilik.. kalau aku nak pakai seksi2 pn xde orang yg nampak dan ambik kesah..
bagi aku dunia aku adalah bilik aku..
i love my bedroom..
nanti aku nak hias bilik aku cantik2.. lagi pun aku nak lame keje kat tempat keje aku skrg nie..
gaji dan kpi pn dah ok.. masyukkk..

No comments:

Post a Comment