Thursday, February 17, 2011

BAU..

aku nak cerite pasal bulan ramadhan.. bile bulan puase baunye tak same dengan bau bulan yang lain.. tak tau kenape.. tapi sebenarnye bau tu adelah rase.. kalau tak fahan tak pe la.. bile bulan ramadhan aku takut nak tempuhi hari raye.. dah 3 tahun aku raye tanpa mama yang tersayang.. lain sangat rasenye.. dulu mase ade arwah mama aku tak sabar-sabar nak raye dan pakai baju raye buatan mama.. sekarang aku malas nak pakai baju cantik-cantik time raye kecuali pergi jalan-jalan.. dulu kami sefamily keluar beraye kat rumah sedare mare.. tapi sekarang tak pergi mane-mane pun.. just duduk kat nenek je melayan orang yang datang..

sabut pasal bau nie pesal la tiap-tiap pagi nie selalu ade lori sampah yang lalu mase aku dan kawan-kawan sedang menikmati breakfast.. tapi sejak seminggu nie aku tak bau sangat sebab aku tengah seleseme.. aku nikmati saje sarapan pagiku tanpa menghuraukan kawan-kawan aku yang terbau busuk sebab lori sampah tu..

dulu aku selalu simpan bau perfume bf2 aku.. aku akan semburkan perfume dowrg pade tisu dan aku letakkan bawah bantal.. fuhhh... nikmatnye tid0..
sekarang nie dah tak sebab aku akan rase bau bf aku bile aku nak.. especially kat dalam bilik..
tu namenye bau-bau cinte..

No comments:

Post a Comment